ZWROTY I REKLAMACJE

ZWROT (odstąpienie od umowy)

Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych produktów w sklepie Tulito.pl w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. O prawach konsumenta (Dz. U. Z 2014 nr 827).

W przypadku odbioru osobistego termin zwrotu 14 dni liczony jest od dnia następnego od otrzymania wiadomości o gotowym zamówieniu do odbioru.

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży otrzymany produkt należy odesłać na adres:

Mirosław Zacha

ul. Willowa 36

32-085 Modlniczka

SKLEP@TULITO.PL

wraz z otrzymanym dowodem zakupu.

– zwracany produkt powinien być czysty, bez śladów użytkowania oraz z nienaruszoną metką

– nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem oraz za pośrednictwem paczkomatu

– nie odpowiadamy za niedoręczone przesyłki nadane za pośrednictwem poczty polskiej

– zwracany produkt powinien być zapakowany w opakowanie w którym Klient otrzymał zamówione produkty wraz z całą jego zawartością (w przypadku zwrotu wszystkich zamówionych produktów) oraz odpowiednio zabezpieczony poprzez zapakowanie do koperty kurierskiej.

– koszt zwrotu produktu pokrywa Kupujący

zamówienia opłacone przez Przelewy24 – środki zwracane są przez Przelewy24 lub na wskazane przez Klienta w formularzu konto.

zamówienia opłacone przy odbiorze – środki zwracane są na wskazane w formularzu konto.

REKLAMACJA

Jeżeli otrzymałaś/eś produkt niezgodny z zamówieniem niezwłocznie skontaktuj się z nami mailowo sklep@tulito.pl

W przypadku reklamacji, reklamowany produkt należy odesłać na adres:

Mirosław Zacha

ul. Willowa 36

32-085 Modlniczka

SKLEP@TULITO.PL

wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym oraz otrzymanym dowodem zakupu

– reklamowany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany i zabezpieczony

– nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem oraz za pośrednictwem paczkomatu

– zwroty kosztów transakcji zwracane są przelewem bankowym

W przypadku uzasadnionej reklamacji produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy. W przypadku braku możliwości zrealizowania jednego z powyższych sklep Tulito.pl dokona zwrotu wszystkich poniesionych przez Klienta kosztów transakcji.

POBIERZ FORMULARZ REKLAMACYJNY

Tulito.pl ustosunkuje się do każdego z powyższych w terminie nie przekraczającym 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks Cywilny.

W razie dodatkowych pytań, skontaktuj się z nami: sklep@tulito.pl