ZWROTY I REKLAMACJE
ZWROT (odstąpienie od umowy)
Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych produktów w sklepie Tulito.pl w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. O prawach konsumenta (Dz. U. Z 2014 nr 827).
W przypadku odbioru osobistego termin zwrotu 14 dni liczony jest od dnia następnego od otrzymania wiadomości o gotowym zamówieniu do odbioru.
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży otrzymany produkt należy odesłać na adres:
Mirosław Zacha
ul. Willowa 36
32-085 Modlniczka
SKLEP@TULITO.PL
wraz z otrzymanym dowodem zakupu.
– zwracany produkt powinien być czysty, bez śladów użytkowania oraz z nienaruszoną metką
– nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem oraz za pośrednictwem paczkomatu
– nie odpowiadamy za niedoręczone przesyłki nadane za pośrednictwem poczty polskiej
– zwracany produkt powinien być zapakowany w opakowanie w którym Klient otrzymał zamówione produkty wraz z całą jego zawartością (w przypadku zwrotu wszystkich zamówionych produktów) oraz odpowiednio zabezpieczony poprzez zapakowanie do koperty kurierskiej.
– koszt zwrotu produktu pokrywa Kupujący
zamówienia opłacone przez Przelewy24 – środki zwracane są przez Przelewy24 lub na wskazane przez Klienta w formularzu konto.
zamówienia opłacone przy odbiorze – środki zwracane są na wskazane w formularzu konto.
REKLAMACJA
Jeżeli otrzymałaś/eś produkt niezgodny z zamówieniem niezwłocznie skontaktuj się z nami mailowo sklep@tulito.pl
W przypadku reklamacji, reklamowany produkt należy odesłać na adres:
Mirosław Zacha
ul. Willowa 36
32-085 Modlniczka
SKLEP@TULITO.PL
wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym oraz otrzymanym dowodem zakupu
– reklamowany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany i zabezpieczony
– nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem oraz za pośrednictwem paczkomatu
– zwroty kosztów transakcji zwracane są przelewem bankowym
W przypadku uzasadnionej reklamacji produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy. W przypadku braku możliwości zrealizowania jednego z powyższych sklep Tulito.pl dokona zwrotu wszystkich poniesionych przez Klienta kosztów transakcji.
POBIERZ FORMULARZ REKLAMACYJNY
Tulito.pl ustosunkuje się do każdego z powyższych w terminie nie przekraczającym 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks Cywilny.
W razie dodatkowych pytań, skontaktuj się z nami: sklep@tulito.pl